Klacht V&D: Foutief artikel geleverd, klantenservice onbereikbaar

Klachtnummer
# 577786
Gebruiker
Ongelooflijk
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 7-12 een bestelling gedaan, verkeerd artikel geleverd gekregen (overigens zat daar de bestelbon van een andere klant bij, dus met privacy wordt ook totaal niet zorgvuldig omgegaan).
Op 13-12 contact gehad met klantenservice, juiste artikel zou alsnog geleverd worden. Echter nooit iets ontvangen. Nadien ontelbaar veel appjes, mailtjes, chatberichten gestuurd en vaak geprobeerd te bellen, maar er is geen contact te krijgen. Nergens wordt op gereageerd, telefoon wordt niet opgenomen. Inmiddels zijn we meer dan een maand verder. Ik wil mijn geld terug!!!!

Gewenste oplossing

Mijn geld teruggeven. Excuses aanbieden voor alle tijd die ik verloren ben door tevergeefs contact te zoeken. Excuses aanbieden aan andere klant voor overtreden privacy regels.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat V&D hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over V&D?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen