Klacht V&D: foutief ontvangen kussen, wordt niet opgelost

Rolf024

Ik heb op 9 december op vd.nl een latex hoofdkussen besteld dat door Lionbeddenshop.nl zou worden geleverd. Enkele dagen later ontving ik het verkeerde kussen. V&D blijkt niet bereikbaar via WhatsApp, telefoon of chat. Heb alles meerdere malen geprobeerd maar geen enkele reactie ontvangen. Toen zelf naar Lionbeddenshop gebeld en een aardige dame gesproken. Zij heeft mij rechtstreeks een retourlabel gemaild. Toen heb ik het verkeerde kussen retour gestuurd naar Lionbeddenshop. Echter, helaas heeft een mederwerker van Lionbeddenshop per ongeluk het artikel retour gemeld bij V&D. Daardoor kreeg ik meldingen dat ik mijn geld retour zou ontvangen. De dame van Lionbeddenshop die ik eerder had gesproken heeft toen meteen een mail gestuurd aan de V&D Klantenservice met het verzoek deze retourmelding te annuleren. Ik heb vervolgens zelf ook wéér V&D gebeld. Toen zowaar na 3 x 20 minuten wachten (en vervolgens verbroken verbinding) iemand aan de lijn gekregen, namelijk Hilda. Zij gaf aan dat ze de retourmelding ging annuleren en stuurde mij een betaallink om opnieuw de betaling te doen. Dat was logisch omdat het geld van de initiele order al onderweg terug naar mij was, dit heb ik later ook ontvangen. Via die betaallink heb ik nogmaals het kussen betaald. Dus per saldo heb ik nu wél betaald en géén kussen. Hilda zou contact opnemen met Lionbeddenshop, ze gaf zelfs aan dat ze de dame in kwestie daar wel kende van eerder contact. Zij zou ervoor zorgen dat ik alsnog het juiste kussen ging ontvangen. Maar helaas geeft Lionbeddenshop aan dat zij niets van V&D hebben vernomen. In mijn V&D-account staat mijn bestelling op status 'geretourneerd en terugbetaald'. En de V&D klantenservice is wederom onbereikbaar. Dit ondanks meerdere mails die ik rechtstreeks naar het mailadres van Hilda bij V&D heb gestuurd en diverse WhatsApp-berichten en diverse belpogingen die na 20 minuten wachten in een verbroken verbinding eindigden. Ik wil het kussen als kerstcadeau geven maar dit lijkt volledig in de soep te lopen.

Zo spoedig mogelijk het juiste kussen op (laten) sturen. Tevens excuses oid

Wij vinden dat V&D hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over V&D?