Opgelost door V&D: geen levering online bestelling en geen geld geretourneerd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 144692
Gebruiker
H. Elders
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb op 27 nov. jl. online via de webshop twee paar schoenen besteld, bestelnummer eindigend op 400096233, totaalbedrag 123,92 euro.

Deze zijn tot nu toe niet geleverd.

Ik heb minimaal 3x gebeld met de klantenservice (daar weten en zeggen de medewerkers he-lemaal niets) 4x gemaild, ben bij de klantenbalie in de winkel van VD in Utrecht geweest... tot nu toe zonder resultaat. Er is geen enkele informatie en communicatie vanuit VD.

De telefoniste beloofde mij 8 december jl. dat ik binnen enkele dagen mijn betaling
teruggestort zou krijgen op mijn rekening, maar dat is tot op heden nog niet bijgeschreven.

HELLLUPP

Gewenste oplossing

Per omgaande mijn betaling van 123,92 teruggestort krijgen.
Verder compensatie voor alle frustratie en gemaakt telefoonkosten.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat V&D hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    H. Elders
    Datum
    Uiteindelijk alsnog na 1 maand de bestelling geleverd gekregen door V&D.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over V&D?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen