Wij vinden dat V&D hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht V&D: Kadokaart doet het niet
Details
Klacht
Voor mijn verjaardag een kadokaart gekregen voor V & D. Via de website geprobeerd te activeren, met de code aan de achterzijde van de kaart. GEen resultaat. Ik ben zelf webdesigner en ik snap heel snel dit soort dingen, en op andere manieren ook dus geprobeerd de kaart te activeren maar lukte niet. Via een tweet de klantenservice benaderd , deze boden vooralsnog geen oplossing. Ik heb mijn vriendin moeten bellen om te vragen hoeveel erop de kaart staat en of zij nog een betaalbewijs heeft.Ik vind het echt heel waardeloos, ik snap ook nu dat V & D verlies draait, als je op deze manier naar je klanten toe bent.
Gewenste oplossing
ik wil dat deze geactiveerd wordt.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.