Klacht V&D: Kadokaart doet het niet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 142321
Gebruiker
Gioia
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Voor mijn verjaardag een kadokaart gekregen voor V & D. Via de website geprobeerd te activeren, met de code aan de achterzijde van de kaart. GEen resultaat. Ik ben zelf webdesigner en ik snap heel snel dit soort dingen, en op andere manieren ook dus geprobeerd de kaart te activeren maar lukte niet. Via een tweet de klantenservice benaderd , deze boden vooralsnog geen oplossing. Ik heb mijn vriendin moeten bellen om te vragen hoeveel erop de kaart staat en of zij nog een betaalbewijs heeft.
Ik vind het echt heel waardeloos, ik snap ook nu dat V & D verlies draait, als je op deze manier naar je klanten toe bent.

Gewenste oplossing

ik wil dat deze geactiveerd wordt.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat V&D hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Gioia
    Datum
    echt een heel slecht bedrijf blij dat ze failliet zijn

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over V&D?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen