Klacht V&D: Kan hun niet bereiken

Klachtnummer
# 598768
Gebruiker
Aida Kisevic
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb par weken geleden waterkoker terug gestuurd naar fabrikant, maar via V&D gekocht, en afspraak was dar ik kreeg of geld terug, of nieuwe waterkoker. Die product was best duur, hen 149 euro betaald voor.
Laatste 10 dagen ik probeer hun bereiken via telefoon, jij wacht 20 minuten, en dan woord lijn gebroken, en heb ik merdere keer per dag gebeld, ochtend vroeg, middag, maar is altijd zelfde.
Ik heb par keer meel gestuurd, ze reageren helemaal niet op mijn e-mail.
Ik vind dat echt niet netjes, en ik weet niet hoe ga ik deze probleem oplossen.

Gewenste oplossing

Ze moeten met mij contact opnemen, omdat ik wil zo snel mogelijk waterkoker hebben. Over 3 wekken woord ik geopereerd, kreeg nieuwe heup, en ik moet gewoon die in huis hebben. Ik ben niet zo maar zo veel gegeven!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat V&D hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over V&D?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen