Klacht V&D: Product voldoet niet aan de omschrijving en aanbieding is misleidend.

Isa

Onlangs de Wt Traiding Suède pantoffels in de aanbieding online gekocht. Bestelling is vandaag binnengekomen en de kwaliteit van de pantoffels is teleurstellend. V&D beloofd op de website mooie suède pantoffels met een voering van schapenwol, maar er wordt een product geleverd van synthetisch materiaal en een slordige afwerking. Verpakt in een plastic zak met allemaal Chinese stickers erop. Dit is iets wat je voor een paar euro van ali express kunt verwachten, maar niet voor €27,95 bij de V&D bestelt. Originele prijs is volgens de website zelfs €40,-. Ik vind dit erg misleidend.

Ervoor waken dat partners zulke misleidende aanbiedingen online zetten en eerlijk zijn in de productspecificaties. Schapenwol is van een schaap en niet van nylon.

Ik heb de pantoffels voor een verjaardag gekocht, wil niet met legen handen aankomen en heb de pantoffels met die reden niet retour gestuurd. Al voelt het wel wrang om voor zo'n 'goedkoop' product €27,95 te betalen. Mogelijk is daar nog een passende oplossing voor.

Wij vinden dat V&D hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over V&D?