Klacht V&D: Producten t.w.v. 75 euro niet ontvangen

Pris

Ik heb op 26 november cadeaus besteld voor mijn kinderen bij V&D. Deze bestelling had in totaliteit een waarde van 75 euro. Via stichting Pepernoot had ik dit bedrag gekregen om toch cadeaus te kunnen kopen. Helaas tot heden nog niks maar dan ook niks ontvangen. Ik heb ruim 13 e-mails verstuurd met daarin bewijzen van mijn bestellingen - met de vraag wanneer ik de pakketjes kan verwachten maar goed geen enkel gehoor. Ik heb telefonisch contact geprobeerd te zoeken ook hier zijn ze niet te bereiken overigens ook meerdere malen. Daarnaast via de WhatsApp een keer een medewerker gesproken en na toesturen van mijn bewijsmateriaal bleef al het contact uit. Ik wil dan ook gewoon mijn cadeaus ontvangen waar ik recht op heb. Deze stichting heeft dit geld namelijk ook betaald aan de V&D.

Ik wil graag de cadeautjes ontvangen waar ik recht op heb. Lukt dit niet dan wil ik mijn tegoed van 75 euro terug ontvangen zodat ik opnieuw kan bestellen. Dit is toch te gek voor woorden. Er kan altijd iets mis gaan maar er wordt op geen enkele email of wat dan ook gereageerd. Ik heb deze gift gekregen via stichting pepernoot dus je raad het al het waren sinterklaas kados. En nu heb ik mijn kinderen moeten teleurstellen..... en nog steeds want er is nog niks binnen dus voor de kerst gaat het ook niet worden. Ik heb jullie tijd genoeg gegeven tot reageren maar alles blijft uit. Ik zit er ook aan te denken om aangifte te doen als jullie mij niet tegemoet gaan komen. Dit is werkelijk schandalig!!!!

Wij vinden dat V&D hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over V&D?