Klacht V&VN: Tot drie keer toe genegeerd worden door een beroepsvereniging.

Klachtnummer
# 313593
Gebruiker
Freubel
Datum
0 reacties

Details

Klacht

1 keer jaarlijkse contributie vergeten te betalen vanwege ontslag en vertrek buitenland, meteen een incassoburo op mijn dak met een nogal agressieve boodschap.Heb de vereniging hierover benaderd en gevraagd waarom niet eerst bellen of mailen alvorens een incasso op me af te sturen,krijg geen reactie.Drie keer een reminder gestuurd maar wordt compleet genegeerd.Een nogal vreemde manier van omgang, helemaal voor een beroepsvereniging voor verpleegkundigen.

Gewenste oplossing

Een nette reactie op mijn vraag.Op andere vragen wordt namelijk wel meteen gereageerd.En teruggaaf van de extra incassokosten die ik moest betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat V&VN hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over V&VN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen