Klacht V't Severien: Ondeugdelijk schilderwerk

quatfassvanessa

Okt '13 heeft v't Severien mijn zolder geschilderd. Nadien bleken overal haartjes uit de rollers in de verf achtergebleven, de dekking en afwerking waren slecht: randen niet netjes, kwastharen in verf, naden niet gekit, verf op kozijnen en houten delen. Later bleek ook verf op de radiator te zitten en voorstrijk op wandcontactdozen en vensterbank. Ik heb mijn klacht gemeld en op 24-10 is herstelwerk uitgevoerd. Na het herstelwerk constateerde ik dat het werk weer niet goed was: haartjes van rollers nog steeds zichtbaar en afwerking slecht. Ik heb toen opnieuw mijn ontevredenheid kenbaar gemaakt maar had inmiddels geen vertrouwen meer in v't Severien. Ik wilde niet weer herstelwerk door hun laten doen. Ik verzocht om teruggave van een bedrag van 400,- Daar wilde v't Severien niet op in gaan. Wel heb ik hun nog de verf van radiator en voorstrijk laten verwijderen. Vervolgens bleek dat ze toch ook aan de muur hadden gezeten met hun nagels en verf: de plekken steken nu zichtbaar af.

Ik wens compensatie van het bedrijf. Het werk is slecht uitgevoerd. Mijn vertrouwen in het bedrijf is ernstig geschaad. Ik wil 400,- terug. En dan ben ik denk ik nog redelijk. Want herstelwerk laten uitvoeren kost meer en zelf doen is extra werk omdat ik dan eerst de haartjes moet zien te verwijderen en meer werk heb om de afwerking goed te krijgen.

Wij vinden dat V't Severien hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over V't Severien?