Klacht V.D. Weerd Installatietechniek: Te veel betalen door onnodige reparatie

HansV

CV ketel deed het niet goed (geen warm water).
Monteur gebeld en komt direct langs.
Monteur weet het niet wat het is, geeft aan bij Intergas wat hij denkt dat er fout gaat. Intergas geeft aan 2 ventielen te vervangen. Klant neemt vrij van werk om ventielen op te halen, want anders brengt monteur die tijd ook in rekening (want: ventielen niet op voorraad). Klant komt direct na montage erachter dat niets verholpen is. Monteur is er nog en belt Intergas. Intergas verhelpt het probleem na een koud weekend.
Na 2 weken de rekening: 2 ventielen, 3 uur werkloon en 1 post Intergas.
Na ontvangst Factuur gebeld (30 sept13)en klacht uitgelegd. . Werd niet terug gebeld. Na 2 dagen(02okt13) weer gebeld. Hr. ******* zelf belooft me om uiterlijk vrijdags (04okt13) terug te bellen. Niets gehoord. 09okt13 weer gebeld, maar helaas ook deze keer ondanks belofte niet teruggeld. 10okt13 gebeld en zowaar word ik teruggebeld met de mededeling "jammer, het is zo , verkeerde inschatting Intergas"

Zoals u wellicht begrijpt hoef ik geen monteur van ***** meer aan mijn apparatuur te hebben, maar de vervangen ventielen mogen ze hebben.
Daar voor terug wil ik de kosten van aanschaf van de nieuwe ventielen terug (€31,24 en € 39,93 excl. btw) en ben ik bereid om de tijd dat de monteur wel nuttig is bezig geweest (1,5 uur) te betalen. Dat betekent een teruggave van €53x1,5 = € 79,50 excl. btw.
Totaal bedrag is dan inclusief BTW: €82,52 + €84,27 = €166,79

Ik wens de firma van der Weerd ook een prettige dag bij de cursus "Hoe informeer ik mijn klanten beter, hoe denk ik vanuit de klant en geef ik gehoor aan mijn belofte om te reageren". Maar goed, eerst maar eens op een technische cursus "Hoe werkt een CV ketel 2.0", zodat men zelf ook een ketel op de juiste manier kan repareren.

Komt wellicht te cynisch over, maar redeneer even vanuit mijn gedachten. Ik werk zelf ook in dienstverlening en dit wat er is gebeurd, wordt echt niet van mij gepikt.

Wij vinden dat V.D. Weerd Installatietechniek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!