Klacht Vaanster: Al 2 weken geen warm water of verwarming

Klachtnummer
# 626500
Gebruiker
ZesdeDisco#74
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Sinds 10 oktober geen warm water en verwarming in mijn huurwoning.
Ik word al 2 weken van het kastje naar de muur gestuurd. Er is kortsluiting geweest in de regelaar van de warmtepomp. De regelaar moet vervangen worden maar blijkt moeilijk leverbaar dus moet ik maar afwachten volgens Vaanster. Op mailtjes wordt nauwelijks gereageerd en telefonisch wordt alleen aangegeven dat er urgentie aan gegeven gaat worden, maar na 2 weken ben ik nog geen stap verder.
Het is onmogelijk om zo in je huurwoning te wonen en alle kosten gewoon door blijven lopen.

Gewenste oplossing

Er voor zorgen dat de regelaar van de warmtepomp deze week nog vervangen wordt.
Ik wil kosten vergoed krijgen voor de duur van de storing en compensatie vanwege alle vrije dagen die ik heb op moeten nemen voor het aanwezig zijn voor de monteurs die vervolgens het probleem niet hebben kunnen oplossen of verkeerde materialen mee hadden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Vaanster is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vaanster?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen