Klacht Vaanster: Automatisch Incasso & Facturatie problematiek

Klachtnummer
# 644026
Gebruiker
vanBerkel#82
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Dit bedrijf heeft een zeer bizarre afhandeling met hun klanten. Nadat Vaanster zelf problemen rapporteerden met de automatisch incasso per mail en na enkele weken zelf vervolgens mailde naar klanten dat de problemen opgelost waren. Kregen we recent een betalingsherinnering van de afgelopen 3 maanden waarin wij binnen 7 dagen moesten betalen en anders met daarbij komende incassokosten vorderingen overgedragen worden. Na wat onderzoek bleek de automatische incasso dus helemaal niet hersteld.

Inmiddels de facturen betaalt, maar deze problemen zijn grotendeels door het bedrijf zelf veroorzaakt. Vervolgens zadelen ze hun klanten op met grote bedragen in een economisch slecht klimaat. Ik hoop dat dit een uniek geval is, want ik kan mij voorstellen dat andere mensen hierdoor behoorlijk in de problemen kunnen komen.

Persoonlijk klaag ik niet zo snel, maar nu inmiddels wel vaker met dit bedrijf vreemde zaken meegemaakt m.b.t. een portaal die een jaar niet beschikbaar is geweest. Accounts die verdwenen waren of opnieuw aangemaakt moesten om uberhaupt inzage te krijgen in de soms uitzonderlijk hoge kosten van warmtelevering. De beperkte beschikbaar en bereikbaarheid van de services afdeling en de noodzaak om soms meerdere malen een verzoek neer te leggen om uberhaupt iets voor elkaar te krijgen.

Ik wil deze klachten en ervaring delen met mede lotgenoten van deze absurde afhandeling met dit bedrijf.

Gewenste oplossing

Niet

2 reacties

  1. Auteur
    vanBerkel#82
    Datum
    "enkele weken zelf vervolgens mailde"
    Correctie: moet dagen zijn, to be fair.
  2. Auteur
    Vaanster
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedendag,

    Wat vervelend om te horen. Wij kunnen geen mailcorrespondentie terugvinden op uw adres. Kunt u ons hierover nog naar ons een mail sturen zodat we hier nog op kunnen reageren en het met u kunnen oplossen?

    Alvast hartelijk dank.

    Hartelijke groet,
    Vaanster

Ook een klacht indienen over Vaanster?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen