Opgelost door Vaanster: Ongeorganiseerde bende en oplichters.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 676746
Gebruiker
MarloesOo
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Wij hebben bij vaanster een onderhoudscontract. Deze hebben wij verplicht moeten afnemen bij onze warmtepomp en zonnepanelen.
Het contact met vaanster verloopt zeer stroef. Vaanster geeft aan na 3jaar periodiek onderhoud. Hier heb ik verschillende keren over gemaild omdat de 3j al verstreken is.
Eerst werd er gezegd je krijgt vanzelf een mail, niet ontvangen.
Weer een mail gestuurd, ik kreeg een reactie dat ik zelf contact op kan nemen met het service bedrijf. Ik heb echter een contract met Vaanster en niet met het service bedrijf.

De klantenservice van vaanster is zeer slecht. Afspraken worden niet nagekomen. Ik verwacht onderhoud voor de €42,89!! Die ik per maand verplicht moet betalen.
Bellen naar Vaanster heeft geen zin, na 2x bellen wordt je nummer geblokkeerd en moet je met de telefoon van een ander bellen om contact te krijgen.

Gewenste oplossing

Ik verwacht van Vaanster:
Periodiek onderhoud aan de warmtepomp/zonnepanelen.
Normaal contact met de klantenservice.
Geboden oplossing
Vaanster zegt dat het onderhoud nog voor het stookseizoen uitgevoerd gaat worden. Hopelijk komen ze hun afspraken na.
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    MarloesOo
    Datum
    Vaanster?
  2. Auteur
    Vaanster
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Oosterom,

    Wij hebben uw klacht gelezen en uitgezocht. Het klopt dat uw warmtepomp in 2023 voor periodiek onderhoud in aanmerking komt. Volgens de huidige planning zal dat nog voor het stookseizoen worden uitgevoerd.

    We hebben intern besproken dat u beter geïnformeerd had moeten en begrijpen dat de reactie op uw mail niet voldoende is geweest. U heeft zelf inmiddels ook onze reactie per mail ontvangen.

    We hopen u inmiddels voldoende duidelijkheid te hebben gegeven over de status van het onderhoud.

    Met vriendelijke groet,
    Team Vaanster

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Vaanster?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen