Opgelost door Vaanster: Ongeorganiseerde bende en oplichters.
Details
Klacht
Wij hebben bij vaanster een onderhoudscontract. Deze hebben wij verplicht moeten afnemen bij onze warmtepomp en zonnepanelen.Het contact met vaanster verloopt zeer stroef. Vaanster geeft aan na 3jaar periodiek onderhoud. Hier heb ik verschillende keren over gemaild omdat de 3j al verstreken is.
Eerst werd er gezegd je krijgt vanzelf een mail, niet ontvangen.
Weer een mail gestuurd, ik kreeg een reactie dat ik zelf contact op kan nemen met het service bedrijf. Ik heb echter een contract met Vaanster en niet met het service bedrijf.
De klantenservice van vaanster is zeer slecht. Afspraken worden niet nagekomen. Ik verwacht onderhoud voor de €42,89!! Die ik per maand verplicht moet betalen.
Bellen naar Vaanster heeft geen zin, na 2x bellen wordt je nummer geblokkeerd en moet je met de telefoon van een ander bellen om contact te krijgen.
Gewenste oplossing
Ik verwacht van Vaanster:Periodiek onderhoud aan de warmtepomp/zonnepanelen.
Normaal contact met de klantenservice.
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.