Klacht Vaanster: Schandalig duur voor de warmte pomp

Klachtnummer
# 657366
Gebruiker
Drama01
Datum
1 reactie

Details

Klacht

De schandalige kosten die moet betalen voor 3 maanden
De slechte service die krijgt
Tarieven bij Vaanstra worden per maand verhoogt
Als consument kan je niks tegen deze onderneming doen
terwijl bij de reviews van dit bedrijf regent van negatieve klachten
Kan u deze klachten eens onderzoeken om te consument helpen
Om dit bedrijf eens onder de loep te nemen



Gewenste oplossing

Duidelijk en service gericht en tarieven per klacht onderzoeken

1 reactie

  1. Auteur
    Vaanster
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste familie van Os,

    Ten eerste heel erg vervelend dat u het zo negatief heeft ervaren. We hebben elkaar gelukkig telefonisch gesproken en u het goed kunnen uitleggen. De tarieven van Vaanster worden niet tussentijds verhoogd. Wel is uw voorschot tussentijds aangepast vanwege het wijzigen van het BTW percentage door de Overheid en vanwege, het ingestelde prijsplafond en op uw verbruik. De eindafrekening heeft betrekking op een korte periode waardoor we de kosten niet over een heel jaar konden verspreiden. Dat is vervelend, maar we hebben u wel een passende oplossing kunnen bieden.

    Mocht u nog vragen hebben, dan horen we dit graag.

    Met vriendelijke groet,
    Team Vaanster

Ook een klacht indienen over Vaanster?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen