Klacht Vaanster: Slecht bereikbaar en zaken niet op orde

Klachtnummer
# 676031
Gebruiker
Rosie23
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Dit bedrijf klopt van geen kant. Er wordt een betalingsregeling afgesproken omdat wij (starters!) anders een bedrag van 650 EUR binnen 2 weken moesten overmaken. Vervolgens worden er een aantal maande later mails gestuurd waarin vermeld wordt dat deze maanden allemaal nog niet betaald zijn.
Verder zijn zij slecht bereikbaar zowel telefonisch als per e-mail en worden vragen in de mail niet beantwoord.
Installatie werkt niet naar behoren maar Vaanster stelt zich niet aansprakelijk. Het is dat wij al een installatie van hen in de woning hebben, anders had ik nooit voor dit bedrijf gekozen!

Gewenste oplossing

Dat zij hun zaken op orde stellen

1 reactie

  1. Auteur
    Vaanster
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Poot,

    Graag kom ik persoonlijk met u in contact om de situatie met u door te spreken. Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons een mail te sturen met daarin het onderwerp "klachtenkompas" en een dag/tijdstip waarop we u kunnen bellen? Bij voorkeur binnen kantooruren.

    Met vriendelijke groet,
    Team Vaanster

Ook een klacht indienen over Vaanster?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen