Klacht Vaanster: Teveel betaald, en wordt niets aan gedaan,is gewoon geschat.
Details
Klacht
Wij wonen hier sinds 7-2010 verbruik per jaar:+- 20,93 per jaar.Tot 2022 toen was het ineens:35,99 ?????
2021 €100 per maand betaald maar moesten€370,86 bijbetalen????
Moeten nu per maand €148,48 betalen.
Dit kan gewoon niet waar zijn.
Andere bewoners in het Complex betalen +- € 70,-
Wanneer wordt dit recht gezet?
Gewenste oplossing
Dat er iemand met verstand van zaken heeft dit oppakt en nader onderzoekt.In Juli 2021 monteur geweest omdat er teveel koud water door de leidingen liep,heeft eraan gewerkt, zit hier misschien de fout???
Wil graag dat dit wordt nagekeken.
Maakt mij niet uit door wie: woningbouw Elan of Vaanster sturen je van kastje naar de muur, vind dit niet kunnen.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.