Klacht Vaanster: Teveel betaald, en wordt niets aan gedaan,is gewoon geschat.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 603722
Gebruiker
T Meijer
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Wij wonen hier sinds 7-2010 verbruik per jaar:+- 20,93 per jaar.
Tot 2022 toen was het ineens:35,99 ?????
2021 €100 per maand betaald maar moesten€370,86 bijbetalen????
Moeten nu per maand €148,48 betalen.
Dit kan gewoon niet waar zijn.
Andere bewoners in het Complex betalen +- € 70,-
Wanneer wordt dit recht gezet?

Gewenste oplossing

Dat er iemand met verstand van zaken heeft dit oppakt en nader onderzoekt.
In Juli 2021 monteur geweest omdat er teveel koud water door de leidingen liep,heeft eraan gewerkt, zit hier misschien de fout???
Wil graag dat dit wordt nagekeken.
Maakt mij niet uit door wie: woningbouw Elan of Vaanster sturen je van kastje naar de muur, vind dit niet kunnen.
Geboden oplossing
Meer dan slecht afgekapt. Zij zijn een bedrijf dat alleen ontvangt, als in huis iets niet goed gaat sturen zij iemand van een ander bedrijf,minimaal 1 keer per jaar, ook dit bedrijf weet het vaak nietdan zegt Vaanster: Bij u in in huis ligt niet de fout,HUH, hoe weten zij dat???? Ook zijn er in Juli 2021nieuwe radiotoren geplaatst per kamer en door monteyr afgesteld, zit daar misschien de fout? Kortom, ZEER SLECHT BEDRIJF,Zie reviews, 91% ontevreden,zegt genoeg dacht ik zo. mvrgr Meijer
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    Vaanster
    Datum
    Beste heer Meijer,

    Er is al onderzoek gedaan en door de te lage inschatting heeft u nu een bijbetaling. Dat is voor het werkelijke verbruik en u heeft hierdoor niet teveel betaald. Het ligt niet aan een defect in het systeem. We vinden het erg vervelend dat bij u wel die indruk is ontstaan. Graag leggen we het nog een keer aan u uit. We zullen hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Vaanster Klantenservice
  2. Auteur
    T Meijer
    Datum
    Vaanster klantenservice
    Dan betalen wij behoorlijk veel vindt u ook niet?
    €100 per maand en dan €370,86 bijbetalen.
    En hoe weet u of er bij ons geen fout zit?
    Dit bedrag is geschat dus???kijkt u dan niet wat er 11 jaar altijd is verbruikt?
    Ook is er niemand bij ons thuis geweest om te kijken of de monteur van juli 2021 iets verkeerd heeft ingesteld.
    Wij betalen nu €148,48 ZONDER ELECTRA, beetje veel vind u niet?
    Hoe verklaard u dat mede bewoners van ons appartement onder de €70,- betalen?
    Dit is natte vinger werk,heb totaal geen inzicht over de maanden wat wij hebben verbruikt.
    C Meijer
  3. Auteur
    Vaanster
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Meijer,

    Zoals aangegeven zullen we contact met u opnemen om het beter aan u uit te leggen en u gerust te stellen. U betaalt niet meer dan u verbruikt heeft.

    Met vriendelijke groet,
    Vaanster Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Vaanster?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen