Opgelost door Vaanster: Vaanster, een ware nachtmerrie.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 439337
Gebruiker
Ferry
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vaanster is een zeer vaag en klantonvriendelijk bedrijf. Klantvragen worden zogenaamd doorgestuurd naar de betreffende afdeling maar niet opgelost...de bedrijfsvoering is gebaseerd op "goed geluk", zo lijkt het. Er is nooit een terugkoppeling over de stand van jouw situatie. Zo probeer ik en een aantal buren ruim 8 maanden lang maandelijks gefactureerd te worden i.p.v. eens in de 3 maanden. Dat is een flink bedrag. D.m.v. brieven, telefoon en mail doorgegeven maar de nachtmerrie duurt voort. Vreselijk onprofessioneel! Helaas kan je niet overstappen, zeer ernstig voor ons.

De oplossing

Maandelijks factureren i.p.v. een flink bedrag per 3 maanden.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ferry
Datum
Uiteindelijke oplossing
Conform wens...dank jullie wel
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Vaanster?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen