Klacht Vaartland.nl: Beschadiging

Klachtnummer
# 175061
Gebruiker
Wens
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bmw 320 touring gekocht uit 2010.maandagmiddag op naam gezet gelijk volgende dag mankementen.ventilator airco kapot.ene bekerhouder kapot.knopjes van 3 luchtroosters kapot.ene zonnescherm kapot.beschadiging kenteken. Meeste toch dingen die na gebruik opvallen.tijdens bezichtiging onmogelijk.gelijk foto's gestuurd moesten toch 40 min rijden om het te laten zien.daarna 1 week gewacht op enkel prijsinformatie.niets oplossing niets tegemoetkoming.beloftes niet nakomen.niet meedenken aan lijntje gehouden

De oplossing

Op z'n minst kosten delen

1 reactie

  1. Auteur
    Vaartland.nl
    Datum
    Geachte heer Bekar,

    Naar aanleiding van uw klacht verzoek ik u uw klacht naar klantenservice@vaartland.nl te sturen welke uw klacht z.s.m. zullen oppakken.

    Vriendelijke groet,

    Vaartland.nl

Ook een klacht indienen over Vaartland.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen