Klacht Vaartland.nl: Prijsstijging 2000 Euro.

pe

23-9-2016 Vaartland Stolwijk bezocht naar aanleiding van een internetadvertentie betreffende een Renault Grand Espace Jackpot-aanbieding.
Mijn eerste vraag was, waarom is die auto zo goedkoop.
Antwoord van verkoper : We willen graag verkopen en hopen door deze lokker ook andere auto's te verkopen.
Helaas stond de auto die men graag verkocht en daarom een speciale prijs had niet in de showroom.
Afspraak gemaakt om alsnog te zien en proef te rijden.
Op verzoek van de verkoper contract onder voorbehoud getekend zodat de auto gereserveerd zou blijven en alsnog tegen de jackpotprijs beschikbaar was.
Helaas werd ik 1,5 uur later gebeld dat de prijs een fout was en de auto 2000 Euro duurder moest zijn
Met excuses.
Teleurstelling, een verloren ochtend met een overgehouden rotgevoel en voor niets
naar Stolwijk gereden (benzinekosten)

Alleen de mededeling : Excuses het gaat niet door vind ik wel wat mager van zo'n groot
bedrijf.
Heeft de persoon die de advertenties op internet zet en de verkoper dan geen benul van de auto prijzen ?

Vaartland.nl
    Geachte heer Van Rijn,

Allereerst dank voor het delen van uw - helaas - teleurstellende ervaring met Vaartland.nl.

De auto waar uw interesse naar uitging bleek een administratieve/systeem fout te bevatten m.b.t. de prijsstelling. Na ondertekening van de koopovereenkomst – onder voorbehoud van goedkeuring van de directie, hiervoor heeft u expliciet getekend – bent u dan ook binnen 2 uur na uw bezoek gebeld door uw verkoopadviseur inzake de betreffende fout en is u excuses aangeboden.

Vaartland.nl betreurt ten zeerste dat u naar uw gevoel voor niets naar de showroom bent gekomen. Graag wil ik benadrukken dat dit zeker geen bewuste handelwijze is om u met een zgn. ‘lokkertje’ naar de showroom te halen. Het onderbuik gevoel welke u hieraan heeft overgehouden is uiteraard niet de bedoeling en niet de wijze waarop Vaartland.nl wenst naar klanten over te komen. Vaartland.nl zal uw ervaring intern bespreken al begrijp ik dat dit voor u de spreekwoordelijke ‘mosterd na de maaltijd’ zal zijn.

Rest mij u excuses aan te bieden voor de gang-van-zaken en de hoop uit te spreken dat Vaartland.nl een herkansing van u krijgt om uw negatieve ervaring om te buigen naar een positieve!

Klantenservice
    Vaartland.nl

Mensen maken fouten.
    Dus ook de medewerkers van Vaartland.
    Dit is bij de directie bekend en daarom laten zij de klant tekenen zodat iedere koopovereenkomst geannuleerd kan worden met simpelweg excuses.
    Aspirant kopers bij Vaartland
    Let op
    Ieder van u kan bij Vaartland hetzelfde overkomen als hierboven beschreven

Zie hierboven

pe

Ook een klacht indienen over Vaartland.nl?