Klacht Vaarwinkel.nl: Webshop houdt verzendkosten in

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 490691
Gebruiker
Roderick
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een product besteld. Deze heb ik geretourneerd. Echter betaald vaarwinkel.nl mij niet het gehele bedrag terug. De verzendkosten houden ze in. Wettelijk moet de webwinkel deze terugbetalen.

De oplossing

Ik wil de ingehouden verzendkosten terug krijgen

1 reactie

  1. Auteur
    Vaarwinkel.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Zoals wij u ook al per mail hebben uitgelegd bestaat de mogelijkheid dat u de retourkosten zelf moet betalen. Aangezien u na de online bestelling telefonisch aan ons bevestigde dat u het bestelde product wilde ontvangen en het vervolgens toch terugstuurt vinden wij het redelijk dat wij een deel van de retourkosten voor uw rekening laten. Wij hebben dit bedrag verrekent met de terugbetaling.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Roderick
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dit staat niet in de algemene voorwaarden en bovendien is het inhouden van verzendkosten wettelijk niet toegestaan. Deze webshop verzint zijn eigen regels....
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Vaarwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen