Opgelost door Vacanceselect Nederland: last minute boeken

J. Brinks

Ik heb afgelopen woensdag een last minute lang weekend geboekt via Vacanceselect .
Kreeg de bevestiging per email. Donderdag kreeg ik een email dat ze nog twee dagen nodig hadden om te zien of de locatie nog beschikbaar was met de vermelding dat mijn boeking niet vrijblijvend was.
Gelukkig konden ze mij vanmorgen vertellen dat de last minute door kon gaan, maar dat dit hun werkwijze was bij last minute boekingen.
Ik heb geprotesteerd hiertegen, juist bij last minute moet ik er vanuit kunnen gaan dat het door gaat. Ik kan mijn reservering niet ongedaan maken dan mogen zij dat ook niet doen. Zorg ervoor dat ik niet kan boeken als de locatie niet meer beschikbaar is.
Ik boek altijd last minute en heb dit nog bij geen enkele reisorganisatie meegemaakt.
Volgens mij kan dit juridisch gezien ook niet. Heb ook gezegd dat dit voor mij reden is nooit weer via Vacanceselect te boeken.

Zorg dat ik niet kan boeken als een locatie niet beschikbaar is.

Vacanceselect Nederland
    Beste mevrouw Brinks,Wij zijn blij dat wij elkaar telefonisch hebben gesproken. Gelukkig zijn de misverstanden de wereld uit. Het team van Vacanceselect wenst u alvast een fijne vakantie in Vakantiepark Heidesee.
    J. Brinks
    er zal met het management overlegd worden hoe dit in de toekomst beter geregeld kan worden. dit was ook mijn bedoeling. dank voor de snelle reactie