Klacht Vacanceselect Nederland: misleidende informatie op website mbt airco in stacaravan!

12345678910

We hebben enkele maanden terug via vacanceselect een stacaravan met airco geboekt! Nu we het hele bedrag voldaan hebben en de reispapieren toegestuurd kregen bleek in een keer de airco optioneel voor 5 euro per dag te zijn. Ik ben van mening dat vacanceselect niet duidelijk naar de klant is geweest op hun website.
Maar nu heeft ons reisgezelschap ook dezelfde klacht bij vacanceselect ingediend en tot mijn verbazing kregen hun als reactie dat de volledige kosten van de airco achteraf ingediend konden worden bij vacanceselect!
Erg raar dat zo'n grote organisatie met twee maten meet en dan ook nog eens bij twee verschillende gezinnen die met elkaar naar dezelfde camping gaan!
Ik heb hierop weer contact opgenomen met vacanceselect, maar voelde me weer niet gehoord vandaar alsnog een klacht via klachtenkompas.nl

Vergoeding van airco zoals met ons ander reisgezelschap ook afgesproken is!

Vacanceselect Nederland
    Beste familie van den Berg,

Op onze website kunt u de kosten voor de airconditioning van € 5,- , duidelijk vóórdat u reserveert terugvinden. De informatie over bijkomende kosten verschilt per type accommodatie.

U heeft een ander type stacaravan geboekt dan uw vrienden, de kosten voor de airconditioning in uw stacaravan, staan duidelijk op de website, uw factuur en uw voucher vermeld.
    Daarom gaan wij niet in op uw verzoek om deze kosten voor onze rekening te nemen.

Wij wensen u een hele fijne vakantie.

Vacanceselect

12345678910

Ook een klacht indienen over ?