Klacht Vacanceselect Nederland: Verpeste zomervakantie. (09/07/2013--23/07/2013)

Marc

Zomervakantie in Spanje op Camping Castell Montgri via Vacanceselect Nederland geboekt. Accommodatie; Luxe lodgetent, volgens de afbeelding op de site op zeer ruime plek. Gekregen: Claustrofobisch plekje met veel mankementen en lekkages aan de tent.
Op het plekje was geen ruimte voor de bijgeleverde ligstoelen en ligbed. De klachten werden niet opgelost en wij werden door het personeel ter plaatse onbeschoft behandeld. Vacanceselect schuift alles af op Selectcamp. Zeggen volgend jaar het anders te regelen. Kosten vakantie €2500. Aangeboden vergoeding; € 370. Wij komen er met Vacanceselect niet uit. ook wordt er gelogen over het feit dat er een team zou zijn gekomen die alles heeft opgelost. DIT IS ABSOLUUT NIET WAAR!!!
Wij hebben 14 dagen lang staan dweilen ivm de lekkages. Correspondentie, foto's en films zijn beschikbaar.

Een hogere vergoeding dan aangeboden. We zijn 5 dagen lang bezig geweest om zaken opgelost te krijgen. Bellen naar Nederland, 2 x per dag bij de select tent melden voor onze klachten. Een hele middag (1600 uur-2300 uur) zitten wachten op een medewerker van Selectcamp. Afspraak gemaakt door Vacanceselect Nederland. Na 5 dagen besloten het verder in Nederland uit te zoeken.
€2455/14 dagen maal 5 dagen = €876 exclusief gemaakte telefoonkosten. Totaal €900.

Vacanceselect Nederland
    Beste familie Polderman,Hartelijk dank voor het open gesprek gisteren. Gelukkig zijn we er samen goed uitgekomen.Met vriendelijke groet,
    Het Vacanceselect team