Klacht Vacansoleil: Aanbetaling vakantie kwijt

Klachtnummer
# 463113
Gebruiker
Vonkie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben een vakantie geboekt van 26-7 tot 9-8.
Ivm corona willen wij niet gaan en onze vakantie omboeken naar volgend jaar.
Dit had volgens vacancesoleil voor 15 juni gemoeten zonder zodat je de aanbetaling niet kwijt bent.
Dit is niet aan ons gecommuniceerd. Graag zouden wij het resterende bedrag willen betalen en onze vakantie kosteloos omboeken naar 2021.

De oplossing

De vakantie omzet naar 2021 zonder dat wij onze aanbetaling kwijt zijn

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vacansoleil?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen