Klacht Vacansoleil: Borg blijft staan, prijs wordt later verhoogd, kleine plek en matras te klein

Keffie80

Al vanaf 22 juli ben ik bezig met Vacansoleil om mijn klachten op te lossen maar ondanks toezeggingen nog niks opgelost en alleen maar vraagt Vacansoleil om geduld. Bijna 4 weken verder..... Dit was het eerste mailcontact: van 22 juli:
Al driemaal heb ik Vacansoleil gebeld/gechat om te regelen dat de door mij afgegeven borg (middels creditcard reservering) door de camping geannuleerd zou worden. De camping zegt dit te hebben gedaan maar dit is niet zo. Ik heb hierover namelijk ook contact opgenomen met de creditcardmaatschappij en de autorisatie is niet geannuleerd. Regel dit aub met de camping en hou mij niet aan het lijntje. Wij willen deze reservering gewoon niet meer ten laste van de creditcardlimiet hebben. Uw collega's zouden contact opnemen met de camping maar vervolgens horen wij niets meer! Ook hebben we onze klachten kenbaar gemaakt over de camping betreffende een babymatras op een kinderbed en kleine plek waardoor we letterlijk met onze buren aan het avondeten zaten. Laatste punt wat ik ook nog wil aangeven is dat de plek voor 59 euro werd aangeboden voor één nacht maar dat bij de uiteindelijke boeking opeens 15 euro 1-nachttoeslag wordt gerekend. Waarom wordt dan de prijs van 59 euro aangeboden in het eerste scherm. Ook hiervan voeg ik een screenshot bij om dit te verduidelijken. De reden dat wij de boeking desondanks toch hebben gemaakt heeft ermee te maken dat er verder inmiddels niks meer beschikbaar was.

Borg van creditcard authorisatie annuleren en compensatie

Keffie80
    Inmiddels ruim een week verstreken zonder enige reactie. Lekker relaxt hoor Vacansoleil.... medewerkers zijn vast met vakantie😐
    Graag reactie op de vragen. Alle 4 ipv slechts op 1 vraag ingaan