Klacht Vacansoleil: Contact over kosteloos omboeken

PizzaBW

We hebben in December een vakantie geboekt. (Caravan in Toscane)
Na meerdere mailwisselingen over onze boeking en onzekerheden krijgen we geen gericht antwoord van Vacansoleil. Ze zijn telefonisch niet bereikbaar en mailen alleen algemene berichten terug over het coronavirus.
Zoals andere touroperators en luchtvaartmaatschappijnen aanbieden om kosteloos om te boeken of een voucher /geld retour te ontvangen zouden wij deze optie ook graag zien bij Vacansoleil om onze vakantie (kosteloos) om te boeken naar b.v. een camping in Nederland.
Uit coulance willen we nog bij deze reisorganisatie iets omzetten zodat ze geen klant kwijt raken. We zouden het fijn vinden om naar iets toe te leven ivm wachten tot er wel of niet een negatief reisadvies is voor Italie. Want als we geen gebruik kunnen maken van alle faciliteiten op de geboekte camping en er beperkingen gelden in Italie dan zien we hier liever van af. Want dan krijg je geen 100% waar voor je geboekte reis.
Een gesprek/contact met Vacansoleil niet mogelijk waardoor we gedwongen worden om te annuleren of te wachten tot 2 weken voor vertrek en dus volgens anvr reisvoorwaarden de aanbetaling a 500 euro of 90% van de reissom kwijt zijn.

Ik zou graag zien dat het bedrijf contact opneemt en met een voorstel komt voor bijvoorbeeld kosteloos omboeken naar een accomodatie in Nederland.

Vacansoleil is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

PizzaBW
    Na meerdere mailwisselingen en oneindige belpogingen. Kwam ik afgelopen dinsdag 16 juni voor het eerst in de wachtrij terecht.
    Met 3 wachtende voor me duurde het 2 uur voordat ik een medewerker aan de telefoon kreeg. Inmiddels waren de meeste alternatieven al weg voor omboeken in de zomervakantie en hebben we 2 vakanties moeten vastzetten om (bijna) aan het bedrag te komen van de originele reis. Behoorlijk gefrustreerd inmiddels maar als het goed is hebben we eindelijk wat kunnen omboeken voor de zomer. En iets nieuws vastgezet voor de herfstvakantie!

Ook een klacht indienen over Vacansoleil?