Klacht Vacansoleil: Geen geld terug maar een voucher terwijl de annulering niets met corona te maken had.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 477955
Gebruiker
Verweij
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onterecht een voucger gekregen (zelf geannuleerd, geen corona reden) algemene voorwaarden stelle dat ik geld terug krijg maar Iris Parc blijft volhouden dat het rechtsgeldig is dat ik een voucger heb gekregen en pas na 12! Maanden mijn geld kan terugvragen.
Al vanaf mei aan het mailen maar schiet niet op.

De oplossing

Mijn geld eindelijk terugstorten. Bij een annulering door mijzelf mogen ze mij een voucher aanbieden maar die hoef ik niet te accepteren. Dit is meermaals doorgeven en gesommeerd tot terugbetaling.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Vacansoleil is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Verweij
    Datum
    Ik zie graag een reactie verschijnen, dit loopt al vanaf mei/juni.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Verweij
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen reactie gekregen. Niet opgelost en ze zijn niet bereikbaar
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Vacansoleil?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen