Opgelost door Vacansoleil: Ik krijg geen contact. Terwijl ik ruim op tijd mails stuur en bel over annuleren of andere opties.

content Opgelost

Hallo,
Wij hebben in januari een vakantie naar Frankrijk geboekt bij vacansoleil.
Eerste aanbetaling gedaan.
Nu breekt Corona uit. Vacansoleil heeft het erg druk met bezorgde vakantiegangers. Zij houden de site goed bij. De meest gestelde vragen staan op de site met al een antwoord erbij.
Ik zelf moest voor 27 mei het tweede deel betalen, en ik hoorde maar niets en werd wat onrustig van hoe verder. Ik ben gaan bellen maar geen reactie.
Ineens staat er op de site, u krijgt uitstel van betalen ivm dat de grenzen nog niet open zijn. De gehele reissom dient worden voldoen 4 weken voor vertrek, maar u krijgt vanzelf mail.
Begin juni hebben wij als gezin eigenlijk nog steeds twijfels of wie niet moeten annuleren of dat we een voucher kunnen krijgen ivm dat er in de familie lid een zeer verminderde weerstand heeft ivm infuus van medicatie tegen crohn en colitis ulserosa.
Ik heb dus een contactformulier op de site ingevuld en dat zou binnen 48 uur beantwoord worden, maar niet.
Heb nog een keer een contactformulier ingevuld en nu zou ik antwoord krijgen tussen 5 en 7 dagen. Maar niet.
Krijg ik 12 juni een mail van vacansoleil dat ik het tweede deel moet betalen voor 20 juni.
Er staat een mailadres bij voor vragen, dus ik naar diegene gemaild met de vragen die ik al in een contactformulier had gesteld en dat ik nog steeds geen antwoord had. Maar ook hier krijg ik geen antwoord op. Heb nog een mail gestuurd maar ook hier geen reactie op.
Heb hun facebookpagina een berichtje gestuurd en via messenger, maar ook hier geen reactie op.
Nu lees ik de recensies van vacansoleil op Facebook, u zou het eens moeten lezen. Ik hoop dat u dat ook gaat doen. Het is echt schandalig. Zelfs mensen die geannuleerd hebben krijgen geen bevestiging en er wordt maar betaalverzoeken gestuurd.
Ik heb nu ook op Facebook gezet, mensen als we met z’n allen naar Max vandaag en /of radar schrijven, misschien worden we dan gehoord of geholpen.

Vriendelijke groet,

Mij Bellen over mogelijke opties van mijn vakantie. Maar als hun mij eindelijk bellen of wat dan ook moet ik alweer meer betalen.

Vacansoleil is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

J
    We zijn nu een week verder. Volgens andere gedupeerde reageert vacansoleil weleens via Facebook chat. Dus een paar keer ik een reactie geplaatst. Nu een week verder en ja hoor gister kreeg ik bericht van vacansoleil. Met de vraag wat ik wilde en wat mijn reserveringsnummer was. Ik blij. Maar te vergeefs ik reageerde snel terug binnen een paar minuten, met mijn vraag en nummer maar tot nu toe geen reactie terug. Ik ben er helemaal klaar mee.

J
Eindelijk een mail gekregen en telefonisch contact. En er een juiste oplossing gevonden voor beide partijen.

Ook een klacht indienen over Vacansoleil?