Opgelost door Vacansoleil: in contact komen met Vacansoleil

content Opgelost
soweste

Wij hebben geboekt via Vacansoleil voor de periode 26 juli t/m9 aug naar camping Albatros is Italie.
Wij proberen nu al een maand in contact te komen via telefoon en of per mail. De telefoon is gewoon niet te bereiken je krijg elke keer op welk oment je ook belt zelf om klokslag 9.00 uur een bandje te horen met dat het maximale wachtende bereikt is . Per mail krijg je een standaard mail terug met dat ze binnen 5 a 7 dagen terug mailen maar helaas doen ze dat niet. Wij willen graag in contact komen met jullie over de vakantie omdat wij graag deze vakantie willen annuleren.

1e - de telefoon beantwoorden en niet stadaard het bandje opzetten dat het maximale aantal wachtende is bereikt.
2e - de mail beantwoorden wij hebben al meerder mails gestuurd en de termijn van 5 a 7 dagen is allang verstreken.
3e - de site waar je zelf kan inloggen in "mijnvacansoleil" is ook niet te bereiken krijg de melding dat er onderhoud aan gepleegt wordt maar dit is al ziens begin van de jaar
4e - er wel automatische mails worden gestuurd dat je 2e deel niet betaals hebt

Vacansoleil is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    nog steeds niets gehoord

Ook een klacht indienen over Vacansoleil?