Klacht Vacansoleil: Niet leveren van geboekte faciliteiten op vakantie park
Details
Klacht
In April een lastminute geboekt aan de middellandse zee, een mooi huis op een vakantiepark met erg mooie zwemfaciliteiten voor onze kinderen, op een plek waar de weersverwachting goed was voor deze anderhalve week.Daar er voor deze periode niet veel beschikbaar was hebben we een, voor deze periode, duurder pakket gekocht (iets meer dan 1000 euro) waarbij in voorgaande jaren wij iets konden vinden met gelijke faciliteiten van 130 euro.
Bij aankomst blijkt dat het zwembad gesloten is tot half mei. Vacansoleil is op zaterdag niet te bereiken, pas op maandag. Parkbeheerder en vacansoleil geven toe dat dit inderdaad fout staat aangegeven en dat ze hiervan balen.
Vacansoleil geeft aan een passende oplossing te zoeken maar komt met of meerdere alternatieven (nadat 1/3 van onze vakantie er al op zit) om te verkassen 1,5 uur verder met wel de zwemfaciliteiten maar een veel minder mooi huis of 20% korting.
Beiden vinden wij geen passende oplossing maar ze willen het niet anders oplossen en ik heb geen zin om nog meer tijd van mijn vakantie te verpesten door met vacansoleil te bellen.
Na afloop van de vakantie geef ik aan af te zien van verdere stappen en de 20% te accepteren. Niet omdat ik hier tevreden mee ben maar omdat ik het teveel negatieve energie vind kosten.
Ik krijg eerst 5% terug en na mij weer te melden nog een keer 10% en nadat ik mij weer meldt geven ze aan niet 20% over het totaal te willen vergoeden maar over een gedeelte (kale huur).
Verder kom ik niet en weer komt vacansoleil haar beloftes niet na!
Gewenste oplossing
Een fatsoenlijke compensatie voor het niet leveren van wat ik gecontracteerd heb.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.