Klacht Vacansoleil: Niet leveren van geboekte faciliteiten op vakantie park

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 599910
Gebruiker
Fam. Seyger
Datum
1 reactie

Details

Klacht

In April een lastminute geboekt aan de middellandse zee, een mooi huis op een vakantiepark met erg mooie zwemfaciliteiten voor onze kinderen, op een plek waar de weersverwachting goed was voor deze anderhalve week.

Daar er voor deze periode niet veel beschikbaar was hebben we een, voor deze periode, duurder pakket gekocht (iets meer dan 1000 euro) waarbij in voorgaande jaren wij iets konden vinden met gelijke faciliteiten van 130 euro.

Bij aankomst blijkt dat het zwembad gesloten is tot half mei. Vacansoleil is op zaterdag niet te bereiken, pas op maandag. Parkbeheerder en vacansoleil geven toe dat dit inderdaad fout staat aangegeven en dat ze hiervan balen.

Vacansoleil geeft aan een passende oplossing te zoeken maar komt met of meerdere alternatieven (nadat 1/3 van onze vakantie er al op zit) om te verkassen 1,5 uur verder met wel de zwemfaciliteiten maar een veel minder mooi huis of 20% korting.

Beiden vinden wij geen passende oplossing maar ze willen het niet anders oplossen en ik heb geen zin om nog meer tijd van mijn vakantie te verpesten door met vacansoleil te bellen.

Na afloop van de vakantie geef ik aan af te zien van verdere stappen en de 20% te accepteren. Niet omdat ik hier tevreden mee ben maar omdat ik het teveel negatieve energie vind kosten.

Ik krijg eerst 5% terug en na mij weer te melden nog een keer 10% en nadat ik mij weer meldt geven ze aan niet 20% over het totaal te willen vergoeden maar over een gedeelte (kale huur).

Verder kom ik niet en weer komt vacansoleil haar beloftes niet na!

Gewenste oplossing

Een fatsoenlijke compensatie voor het niet leveren van wat ik gecontracteerd heb.
Geboden oplossing
Vacansoleil blijft uitblinken in het niet nakomen van beloftes en beroept zich daarna op dat men niet meer kan doen. Dan moet je de belofte ook niet maken!! Je later beroepen op allerlei uitsluitingen maakt dat ik totaal geen goed gevoel bij vacansoleil heb. Dit is bevestigd daar ik na het plaatsen van deze klacht een verzoek krijg een algemeen nummer te bellen en betroffen medewerker niet meer kan doen dan herhalen wat er eerder gezegd is en verder niet kan schakelen!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Vacansoleil
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste familie Seyger, desgewenst willen we hierover graag telefonisch in contact met u komen. Kunt u ons bellen op 040 8 44 77 45 wanneer het u uitkomt? Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten, Vacansoleil

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Vacansoleil?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen