Klacht Vacansoleil: Omboeken afronden niet mogelijk omdat na mail van hun weer niet op mail van ons wordt gereageerd

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 456050
Gebruiker
A. Paalman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goedenavond,

Na onze klacht en mail naar u en vacancesoleil op woensdag 17 juni jl dat
onze mail van 3 juni niet behandeld wordt, ontvingen wij netjes een mail
retour van vacancesoleil op 18 juni jl.

Hierin stond vermeld dat ze nog maar 1 vakantieweek konden omboeken van
onze wensen omdat de andere camping al volgeboekt was. Dit is ons inziens
niet vreemd als er vanaf 3 juni niet gereageerd wordt op onze mail maar
daar wij nu eindelijk een reactie kregen, waren we in de veronderstelling
dat het contact er nu was en het omboeken nu goed zou komen.

Wij hebben gisteren, 18 juni, gelijk weer een nieuwe voorstelmail met
nieuwe campings, die nog vrij waren voor onze periode, voor omboeken
retour gedaan zodat het geregeld kon worden.

Wij ontvangen tot onze verbazing hierop geen reactie behalve wederom een
algemene mail.

Wij vragen u om advies wat verdere actie kan zijn om het omboeken, wat door
vacancesoleil zelf is aangeboden, te kunnen bewerkstelligen.
Wanneer er nu weer een periode overheen gaat, zullen ook deze campings
niet meer beschikbaar zijn.

De oplossing

Reageren op mail zodat omboeken kan worden afgerond.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Vacansoleil is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A. Paalman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Vacansoleil?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen