Klacht Vacansoleil: Omboeken / geld retour van vakantie niet mogelijk

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 459534
Gebruiker
Wen!16!
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij kunnen door de Coronacrisis niet naar Italië en willen onze vakantie graag omboeken. Dit was mogelijk, hier heb ik een bevestiging van. Ik zou een voucher kunnen krijgen en om kunnen boeken naar 2021. Daarvoor moest ik mailen naar een daarvoor bestemd e-mailadres. Dit heb ik op 7 juni gedaan. Nu krijg ik bericht dat ik geen voucher ontvang omdat het geen negatief reisadvies is. Wij hebben een aanbetaling van € 650 gedaan. Dit wil ik of terug of volgend jaar deze reis maken. Kan dit niet dan zullen wij verdere stappen gaan ondernemen. Tevens is er een hele slechte communicatie, telefonisch is Vacansoleil niet bereikbaar en op de mail wordt niet gereageerd.

De oplossing

Wij willen onze aanbetaling terug of een voucher ontvangen zoals beloofd.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wen!16!
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen reactie en dus geen oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Vacansoleil?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen