Opgelost door Vacansoleil: Prijsverlaging van 130 euro op dezelfde dag, binnen een paar uur na boeken.

content Opgelost
Boze klant

Vanmorgen heb ik een vakantie geboekt voor ons gezin, maar toen ik het vanmiddag aan mijn kinderen wilde laten zien, ontdekte ik dat er nogal een prijsverschil is vergeleken met vanmorgen! Het gaat om 130 euro prijsverschil in een paar uur tijd. Ik vind dit echt heel veel geld, daar hadden we ruim een dag extra voor op vakantie kunnen gaan! Daarom heb ik meteen gebeld met de klantenservice met de vraag of dit wel klopt, maar de meneer aan de lijn kon er niets meer aan veranderen, helaas. Ze kunnen zomaar de prijzen veranderen, zei hij.
Ik vind dit echt een hele grote teleurstelling en geen leuk vooruitzicht van onze vakantie. Onze voorpret is ver te zoeken!
Wij boeken al jaren met veel plezier en zonder problemen bij Vacansoleil, maar dit vind ik toch echt niet kunnen.

Ik zou graag zien dat de prijs wordt aangepast, omdat ik het wel heel wrang vind, zo kort na onze boeking, op de zelfde dag.

Boze klant
Uiteindelijke oplossing Vacansoleil is ons tegemoetgekomen door de helft van het verschil te vergoeden. Ze hanteren een 'dynamic pricing' systeem waardoor de prijs ieder moment kan veranderen. Ik zou zelf adviseren om het dan per dag te veranderen om zo grote prijsverschillen op dezelfde dag en dus teleurstellingen te voorkomen. Maar voor nu zijn we redelijk tevreden met de oplossing en kunnen we alvast genieten van de voorpret.