Klacht Vacansoleil: Slecht geregeld

S

Woensdag 3 oktober kwamen wij aan, we konden niet pinnen voor de borg dit kon alleen met creditcard of contant. In het dorpje was de pinautomaat defect waardoor we onze id moesten achterlaten ( wat overigs niet mag ivm een ander land en we ons dus niet konden legitimeren )
We kregen de caravan helemaal achteraan terwijl ik had aangegeven om vooraan te zitten ivm een baby . Aankomst in het huisje was het erg klein en hadden we de handdoeken niet, geen camping bedje, geen kinderstoel en geen baby badje. Degene waarmee we contact hadden opgenomen van de camping sprak alleen Frans. Uiteindelijk de hele avond met een huilend kind gezeten omdat mijn dochter moe was van het 7uur rijden en zij dus niet kon slapen omdat we geen spullen hadden. Dit werd pas om 22.00 gebracht. Het bedje paste niet in de kamer waardoor we de hele boel moesten verbouwen. Eindstand kon ik amper mijn bed uitkomen omdat alles krap was.

Vrijdag avond mijn dochter onder de douch gezet omdat het badje erg vies was.
Mijn dochter begon te huilen... Wat blijkt de douch werd opeens heeeel heet en 2 min later koud en werd bijna niet warm. Ik heb haar dus in de gootsteen moeten zetten en daar een bad van moeten maken....tijdens het uitchecken begreep deze gebrekkig Engels sprekende vrouw ons totaal niet en duurde het nog dik 40min voordat wij terug naar NL konden rijden.... Eindstand van begin van de vakantie met al een hoop gedoe en gezeik tot aan eind van de vakantie hebben wij het niet leuk op de camping gehad. Ik had onze vakantie heel erg anders voorgesteld normaal zat ik 3 weken in Italië via vacansoleil en nooit geen problemen gehad. Dus ging ik ervan uit dat ik het hier 5 dagen super zou hebben. Dit was niet het geval.. heel erg jammer !!
Ik ben bang dat ik voortaan een all in vakantie ga boeken ivm deze ervaring.
Erg jammer.

Gewenste Oplossing

Als alles soepel had verlopen van begin tot eind was ik blij geweest en tuurlijk mensen maken fouten maar zoveel fouten op 1 dag ?

Extra informatie

Op de site van de camping staat dat het met de trein metro 40min reizen was om in Parijs te komen. We hebben dit nagevraagd bij de receptie en het bleek langer dan een uur te duren..

Er zal een oplossing moeten komen lijkt mij... vergoeding ? Kom maar op met de opties