Opgelost door Vacansoleil: Slechte communicatie

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 461730
Gebruiker
Ensing9
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zondagmiddag geboekt. Mail terug met bevestiging goed te lezen of alles klopt. Dat was niet zo. Het was niet de tent die we bedoelden. Onmiddelijk gemaild te willen anuleren (uur later). Volgens ANVR kun je binnen 24 uur na boeken annuleren. Echter komt totaal geen reactie. Geen aanbetaling gedaan en ben ook niet van plan iets te betalen. Maar kan ook niets anders boeken omdat ik niet weet hoe eea verloopt. Onbegrijpelijk deze onbereikbaarheid.

De oplossing

Een reactie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Vacansoleil is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Ensing9
    Datum
    Vandaag had ik moeten betalen. Maar ja na week nog steeds geen reactie op mijn verzoek.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ensing9
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld terug
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Vacansoleil?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen