Klacht Vacansoleil: Sterk verouderde niet werkende geiser en zeer late oplossing klacht.

Francijna

Van 28 juli tot 4 augustus vakantie Camping le chene gris in een stacaravan Tahiti. Al op 29 juli bleek de geiser uit te zijn. Koud water dus. Naar receptie en geiser werd weer aangestoken. Later op de dag opnieuw geiser uit. Opnieuw weer aangestoken. Volgende dag weer een keer. Weer naar receptie. Volgende dag weer en dinsdagochtend weer. Naar receptie maar niemand kwam. Uiteindelijk koude douche en weer naar receptie. We moesten maar blinde centrale plaats gaan douchen. Dat heb ik uiteraard geweigerd en na veel gedoe kwamen ze. Dag erna klacht met manager besproken. Eerst was het de wind, toen een boom en toen deden we het zelf. Tuurlijk ik zet een geiser uit omdat ik heel graag koud douche. Toe pas bladen ze aan een ons te herplaatsen wat twee dagen eerder nog absoluut niet kon. Systeem lag eruit dus konden weer niets doe . Uiteindelijk de manager van technische dienst. Geiser uit elkaar en schoon gemaakt, maar hij zei ook dat die geiser niet goed was en door met je hand ervoor even te wapperen ging hij al uit. Hij bood aan een nieuwe te plaatsen. Dat is gebeurd. Een uur later en nog twee vakantiedagente gaan was het eindelijk opgelost. Ruim vier dagen gezeur en ook nog eens waardeloos behandeld door de zogenaamd technische mensen die de geiser aan kwamen steken en uiteindelijk gewoon weigerden te komen. Manager van technische dienst was heel correct en vriendelijk. Dit neemt niet weg dat die een behoorlijke domper op de vakantie was. Duurste type stacaravan en dan dit gezeur. Hekje dat kapot was en roest op koelkast en verwarming laten we dan maar gaan. Dat het ook niet schoon was toen we kwamen ook.

Compensatie voor ruim vier dagen koud water. Afwassen bij de centrale afwasgelegenheid en voor de koude douche en het wel heel laat oplossen van het probleem. Zijn de volgende vakantiegangers mee geholpen, maar wij niet.

Francijna
Uiteindelijke oplossing Vacansoleil reageert helemaal niet.