Klacht Vacansoleil: Terugbetalen van mijn geld/voucher

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 541432
Gebruiker
Boze klant
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vorige jaar april en augustus twee vakanties geboekt. Wegens corona gingen deze niet door. Zou mijn geld terug krijgen, maar dit gebeurde maar niet. Twee vouchers ontvangen. Ben al sinds vorig jaar bezig mijn geld terug te krijgen. We worden telkens op "de lijst voor terugbetalen gezet", maar er gebeurd niets.
Voucher is inmiddels verstreken op 4 juni 2021 en de afgelopen maanden meerder malen verzoek tot uitbetaling. Vacancesoleil heeft nog steeds niet terugbetaald.

De oplossing

Mijn geld terugbetalen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Boze klant
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vacancesoleil heeft een mail gestuurd dat ze binnen 2 weken de vouchers zullen uitbetalen. Echter deze mails/beloftes doen ze al sinds april 2020 en ik heb nog steeds mijn geld niet terug gekregen. Dus ook nu weer geldt: eerst maar eens zien of ze nu dan wel echt terugbetalen en dan pas geloof ik het.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Vacansoleil?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen