Klacht Vacansoleil: Vacansoleil laat je barsten op een kinder camping waar niks meer voor kinderen te doen was.

Frkolt345

Een HEL echt verschrikkelijk.
Een clamping noemen ze dat gericht op kinderen 4 zwembaden en 4 kinderbaden tot 1 oktober geopend staat op de site en nog veel meer. Nou ze hebben slecht weer gehad en besloten alles dicht te gooien voor kinderen echt alles zelfs de strand bedjes zit een hangslot om. Vacansoleil helpen mooi niet afspraken als iemand langs sturen of terug bellen ho maar word niet nagekomen. Uiteindelijk iemand die ons telefonisch wil afkopen met echt een belachelijk bod en meteen uit het huisje moeten dan met je twee kleine kinderen. Buiten social media en iedereen die geïnteresseerd is om gaan wij juridische stappen ondernemen zo ver moet het komen. Een fijne vakantie om al onze ellende van de laatste tijd te vergeten via vacansoleil ho maar meer stress een overspannen vrouw die erdoorheen zit en een ruim week eerder weg van hier omdat alles beter is als dit en kinderen die om thuis vragen omdat binnen zitten in een stacaravan met verder niks te doen gewoon kut is. bedankt #vacansoleil
Vacansoleil niet doen mensen

Onze reis en gemaakte kosten terug zodat we alsnog een vakantie kunnen nemen en onze dochter kunnen laten zwemmen zoals we beloofd hadden. Uiteraard niet bij vacansoleil.

Frkolt345
    Word nog slechter