Opgelost door Vacansoleil: Vakantie eenzijdig geannuleerd zonder op omboekingsverzoek in te gaan

Sadmother

Ik heb in januari een accommodatie geboekt in Italie via Vacansoleil voor eind juli en mijn vluchten naar Italie via Transavia. Nu transavia de vluchten geannuleerd heeft, heb ik Vacansoleil verzocht om de accommodatie om te boeken naar een land dichter bij huis ook omdat ik alleenstaande moeder ben van 2 kinderen omdat ik nu toch liever voor een veiligere en zekere oplossing zoek en ik niet meer naar de accommodatie in Italie kan komen. Vacansoleil heeft nu mijn reis eenzijdig geannuleerd zonder op mijn verzoek in te gaan de vakantie om te boeken naar een land dichter bij huis en mijn aanbetaling van 500 euro ben ik kwijt. Ik probeer ze al een maand telefonisch en per email te pakken te krijgen maar nergens wordt op gereageerd. Ik vind dit echt ronduit schandalig dat zo wordt omgegaan met klanten. Dat ik mijn aanbetaling niet terug krijg dat kan ik nog begrijpen maar pak nou niet mijn vakantie af door niet te reageren en mijn aanbetaling achter te houden. Vacansoleil laat tevens niet eens weten OF de accommodatie wel open gaat vanwege corona. Zet die lijnen weer open en help je klanten!

Mijn vakantie omboeken.

Vacansoleil is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Sadmother
    Vooralsnog is het stil vanuit Vacansoleil!

Sadmother
Ik kreeg duizend excuses maar omdat ze pas na dik een maand reageerden, kon mijn vakantie niet meer om geboekt worden aangezien alles al vol zit inmiddels.... mijn aanbetaling krijg ik niet terug maar mijn boeking is doorgeschoven naar volgend jaar... we maken er maar het beste van.....

Ook een klacht indienen over Vacansoleil?