Opgelost door Vacansoleil: Wijziging is annulering volgens Vacansoleil, staat niet in voorwaarden

Sylvia van der Hoeff

We hebben via Vacansoleil een ingerichte bungalowtent gereserveerd in Frankrijk. Max. Aantal personen 6. Nu wil er een vriendinnetje mee van een van de kinderen. We zijn dan met 7 personen. Ik wil graag onze reservering als volgt WIJZIGEN:
7 personen i.p.v. 6 personen. Echter is een ingerichte tent daar niet geschikt voor. We hebben een vouwwagen dus wil ik ook een WIJZIGING van accomodatie, te weten van een ingrichte tent naar een staanplaats op een camping. Deze biedt Vacansoleil ook aan dus is dit een WIJZIGING van mijn boeking bij Vacansoleil. Echter zegt Vacansoleil dat dit een annulering betekend. Na annulering kan ik uiteraard een boeking plaatsen via Vacansoleil voor een staanplaats. Ik heb de voorwaarden van Vacansoleil gelezen, daarin wordt niet omschreven wat onder een wijziging en wat tot een annulering wordt verstaan. Indien ik toch mijn reservering MOET annuleren kost mij dat 250 euro.
We zijn ruim 70 dagen voor datum van de reservering .

Het zou netjes zijn van Vacansoleil dat ik o.v.b. Van wijzigingskosten à 27,00 per wijziging onze vakantie mag omboeken bij hun organisatie van ingerichte tent naar een staanplaats geschikt voor 7 personen zonder mijn aanbetaling van 250 euro kwijt te zijn.

Onder wijziging versta ik een staanplaats bij een camping die in het assortiment van Vacansoleil wordt aangeboden. Standaard voor 6 personen + 1 extra persoon.

Sylvia van der Hoeff
    De aftersales afdeling van Vacansoleil is deze klacht naar tevredenheid opgelost. Wij gaan deze zomer via Vacansoleil alsnog naar Bretagne. We hebben een schappelijk voorstel gekregen en zijn blij dat het probleem naar tevredenheid opgelost kon worden.