Klacht Vaillant: SLECHT SERVICE VAILLANT

Klachtnummer
# 117300
Gebruiker
W.J.L. Nugter
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Maart 2012 hebben wij (buurman en ik) een stacaravan gekocht met Atmomag mini NL geiser erin. Maart 2015 defect.Kennis (is installatiemonteur) erbij gehaald om even te kijken, oorzaak geen vonk. Die heeft Vaillant gebeld en het gemeld. Desbetreffende persoon aan de telefoon melde dat het een bekend probleem is/was. Persoonlijk Vaillant gebeld en de situatie uitgelegd, neem contact op met de installateur (bestaat niet meer)van de geiser en dan kan die ons bellen voor een monteur van de service dienst en dat allemaal voor eigen rekening. In overleg met kennis 2 nieuwe generatoren besteld, die heeft ze geplaatst en ze doen het weer. 1 van die generatoren aangetekend (13-4-2015)naar Vaillant gestuurd met verzoek om hem te testen.na veel bellen 9-6-2015 terug ontvangen. Konden generator niet testen, hebben geen spullen daarvoor, alleen een monteur en die gaan ze het niet vragen.

De oplossing

gebrek van generator testen en daar het rapport van toezenden
tevens de 2 generatoren a 127,39 euro vergoeden, spul een compensatie van de kosten die een kennis me heeft gekost enz.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vaillant hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties