Klacht Vaillant: Vaillant neemt geen verantwoordelijkheid en mist klantvriendelijkheid!

Klachtnummer
# 346740
Gebruiker
VaillantKlachtCVKetel - #geenklantvriendelijkheid
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Eind vorig jaar probleem gehad met mijn nieuwe CV ketel. Op advies van Vaillant heeft de installatie monteur enkele werkzaamheden uitgevoerd die achteraf niet nodig waren. Uiteindelijk heeft Vaillant een onderdeel in de ketel moeten vervangen - dit was stuk - en hadden ze de 1e keer niet geconstateerd ... terwijl de monteur dit wel had gemeld. Nu krijg ik de rekening voor deze onnodige werkzaamheden en Vaillant zegt hier niks mee te doen. Contact opgenomen met de klantenservice ... en die gooien de telefoon erop ... niks geen gesprek!

De oplossing

Contact opnemen en de onnodige kosten vergoeden naar de installatie monteur toe. Die heeft immers werk en materialen geleverd op advies van Vaillant.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vaillant hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties