Klacht Vaillant: Zo snel mogelijk mijn geld terug van de voordeelweken/cashback actie van de slimme thermostaat

Klachtnummer
# 263259
Gebruiker
lotte boumans
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Via een lokaal installatiebedrijf een dure cv ketel met slimme thermostaat van Vaillant laten plaatsen. De slimme thermostaat zou volledig met een cashback actie vergoed worden binnen 4 weken na het registeren hiervan. Direct na het plaatsen van de nieuwe cv ketel met thermostaat dit op 8 februari 2017 proberen te regelen via de site.
De registratiecode op de cv komt niet overeen met de code die op de site ingevuld dient te worden. Hierover in total 13x mail contact gehad met vaillant met 4 verschillende medewerkers. Gegevens kwijt, gegevens niet compleet, weer een andere medewerker, vakantie, andere afdeling, weer niet de juiste gegevens enz enz. In de laatste mail van 1 mei staat dat de registratie is gelukt en goedgekeurd. tot op heden 31 mei nog geen cashback gehad €175,-.
Opnieuw telefonisch contact. De medewerkers van Vaillant geven geen naam op, zijn erg onpersoonlijk en kort van stof. Ze wijzen vooral naar collega's, te mailen of later terug te bellen.

De oplossing

Geld zo snel mogelijk terug van de cashback actie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vaillant hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties