Klacht Vakantie Garant: Ik moet betalen voor iets wat Ik niet heb aangevraagd

Klachtnummer
# 349982
Gebruiker
Vakantiegarant
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik word lastig gevallen door een deurwaarder en zou hoge kosten moeten betalen. Ik ben me van geen kwaad bequest en heb nooit een rekening of aanmaning ontvangen.

De oplossing

Stoppen met dreigen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vakantie Garant hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vakantie Garant?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen