Klacht Vakantiediscounter.nl: In onzekerheid zitten

Moni83

Ik heb een reis geboekt om naar Thailand te gaan in juli. Er is tot de dag van vandaag nog steeds geen duidelijkheid of de reis door gaat. Omdat de grens nog dicht is voor toeristen. De kans is groot dat ,als ze open gaan voor de 20e ,ik eerst 2 weken in quarantaine moet terwijl ik maar 11 dagen ga. Ik wilde mijn reis omboeken maar kreeg te horen dat dat niet gaat. Ik wilde annuleren maar dat zou mij meer dan de helft van mijn reiskosten kosten. Het is niet netjes om mensen zo in onzekerheid te laten zitten. Ipv dat vakantiediscounter zelf de knoop doorhakken en zeggen we sturen niemand tot dat het 100% zeker en veilig is, laten ze niks van zich horen. En bellen hoef je ook al niet te doen en mailen duurt ook zeker 7dagen voordat je mail terug krijg.

Mij meer duidelijk geven of mensen de mogelijkheid geven dat ze kunnen omboeken of annuleren zonder dat er extra kosten aan verbonden zitten

Wij vinden dat Vakantiediscounter.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Vakantiediscounter.nl?