Klacht Vakantiediscounter.nl: Misleiding over de accomodatie

Chellymae van mierlo

Gisteren (2-7-2015) hebben wij voor 4 personen een bungalowaccomodatie geboekt op Camping Del Garda via Vakantiediscounter. Het zag er allemaal super goed uit. echter nu we geboekt hebben blijkt het opeens een bungalow''tent'' te zijn ipv de accomodatie die beschreven stond op de website. Dat het om een tent ging was op de website helemaal niet duidelijk, er werden namelijk drie accomodatietypes beschreven (geen enkele keer met het woord tent) waarvan een met het woord ''bungalow''. Er vanuit gaande dat wij dan ook in deze bungalow zouden verblijven hebben we de vakantie geboekt. Foto's ondersteunde dit niet, tevens waren er geen beschrijvingen voor tent accomodaties. We hadden een huisje kunnen boeken voor dezelfde prijs mét airco die ik nodig heb voor mijn astma. Het leek ons toch wel leuk op een camping te staan en nu wordt de vakantie voor mij echt geen pleziertje. Hopelijk komt er een oplossing.

Wat ik graag zou willen is geld terug, zodat ik het vakantiehuisje zou kunnen boeken. Of een overplaatsing naar de bungalow waar we dachten in te zitten. Hopelijk kan dit geregeld worden, het is voor mij toch veel geld en naar lang wikken en wegen besloten te hebben om toch op vakantie te gaan met het laatste spaargeld kom je op deze manier toch bedrogen uit. Zeker omdat het met mijn astma 's nachts niet te doen is om in een tent te liggen.

Wij vinden dat Vakantiediscounter.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Vakantiediscounter.nl?