Klacht Vakantiediscounter.nl: Niet reageren en in onzekerheid zitten

Ashley

In augustus zouden mijn vriend en ik naar Ibiza vertrekken. Helaas hebben wij zelf al via social media vernomen dat ons hotel niet opengaat deze zomer, omdat zij niet de service en kwaliteit kunnen bieden die bezoekers van hun zijn gewend.

Dit betekent dat onze reis naar het hotel in Ibiza dus niet door kan gaan, omdat wij het hotel dicht is. Nu willen wij heel graag omboeken naar een ander hotel in Ibiza, of omboeken naar een ander land, maar vakantiediscounter laat niks van zich horen.

Ik heb al meerdere keren contact opgenomen met Vakantiediscounter via de e-mail, want telefonisch zijn ze (door de drukte) helemaal niet te bereiken. Terwijl alle andere reisorganisaties wel telefonisch bereikbaar zijn, dit vind ik raar.. want ik neem aan dat iedere reisorganisatie het net zo druk heeft. Daarnaast schrijven ze binnen 10 werkdagen een reactie te geven maar hier is niets van waar. We zitten nog steeds in onzekerheid en weten niet wat we moeten doen.

Onze reis via Vakantiediscounter loopt via TUI. Ik heb ook al geprobeerd om contact met TUI op te nemen. Zij nemen immers de telefoon wel op als er gebeld wordt. Helaas gaf TUI aan dat zij niets voor ons kunnen betekenen, omdat de reis via de tussenpersoon (in dit geval Vakantiediscounter) is geboekt en TUI daar los van staat.

We zouden graag willen weten wat onze mogelijkheden zijn, zodat we iets weten en iets kunnen plannen. In deze onzekerheid zitten en niet wetende wat ons over een aantal weken te wachten staat is vervelend. Daarbij vind ik het erg klantonvriendelijk dat Vakantiediscounter zo met hun klanten omgaat. Zij moeten bereikbaar zijn voor alle vragen.

Wij vinden dat Vakantiediscounter.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Vakantiediscounter.nl?