Klacht Vakantiediscounter.nl: Omboeken vakantie

Klachtnummer
# 456563
Gebruiker
jongkamp
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Heb vakantie geboekt bij de vakantiediscounter naar spanje ga alleen met mijn zoontje van 6 en nu met de corona wil ik niet het risico nemen daar naartoe te gaan. Mijn vlucht gaat met easy jet en heb bij hun op de site gelezen dat je kunt omboeken tot 2 weken voor vertrek.
Ik vertrek op 11 juli en heb 7 juni mijn eerste mail naar vakantiediscounter gestuurd. Tot op heden geen reactie.
Heb ook al een keer geprobeerd telefonisch contact op te nemen, word na 2 uur in de wacht het contact verbroken door vakantiediscounter. Nu zijn ze telefonisch helemaal niet meer bereikbaar.
Het is nu 15 dagen geleden dat ik mijn eeste mail heb gestuurd, dat het druk is begrijp ik maar wil wel graag contact.

Gewenste oplossing

Mijn vakantie omboeken naar volgend jaar of naar een vakantie in Nederland

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vakantiediscounter.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vakantiediscounter.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen