Klacht Vakantiediscounter.nl: Ruimbagage is niet in de reissom ingebegrepen

ArjanKoopmans

Als je 1 week boekt, blijkt het in werkelijkheid te gaan om 5 dagen. Ik heb dus 9 dagen moeten boeken om een week van vrijdag vertrek tot vrijdag terug te kunnen boeken. Op de website is niet (duidelijk) vermeld dat er betaald moet worden voor de ruimbagage. Zo kwam ik voor onvoorziene kosten te staan.
Ten tweede hadden we een vertraging van 6 uur en omboeking naar een ongewenste vliegmaatschappij en ander vliegveld. Dat is dan wel de verantwoordelijkheid van de touroperator Neckermann maar als boekingskantoor zou een excuus toch ook wel op z'n plaats zijn, ze hadden we bovendien wel eens over die vertraging mogen informeren

Mijn klacht over de ruimbagage wordt afgedaan als zijnde dat het toch echt zo hoort om volledig te betalen voor alle ruimbagage, en er geen minimale hoeveelheid gratis is behalve de cabinebagage of 15 kg per persoon als je vanaf Duitsland zou vertrekken.
Mijn klacht over de vertraging is in het geheel niet beantwoord

1. Mensen niet langer misleiden over de reisduur. Een week is bij mij 7 dagen ipv 5
2. Mensen duidelijk informeren dat ruimbagage niet is inbegrepen
3. Een excuus voor mij niet informeren over de vertraging. Men stuurt zowat elke dag een e-mail over van alles en nog wat, maar over wat essentieel is niet.
4. Mij de kosten van de ruimbagage terugbetalen. Dat was € 50,- voor 2 x 15 kg per persoon = 30 kg.

Wij vinden dat Vakantiediscounter.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Vakantiediscounter.nl?