Klacht Vakantiediscounter.nl: teleurstellend

Klachtnummer
# 463718
Gebruiker
M. Lamping
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik wil mijn aanbetaling terug ontvangen.

20 maart via een mail een bevestiging ontvangen dat mijn reis naar Spanje niet door kon gaan ivm met Corona.
13-03, 27-03, en 03-04 een mail ontvangen om mijn reissom te betalen!
01-04, 24-04 en 04-06 wederom een mail dat dat de terug betaling iets langer op zich laat wachten.
24-06 en 10-07 gebeld, helaas door de drukte geen telefonisch contact mogelijk, je krijgt een bandje dat ze niet de telefoon kunnen beantwoorden, hoezo ...
We zijn inmiddels bijna 4 maanden verder en ik wil graag mijn aanbetaling terug zodat ik deze kan gebruiken voor iets anders.
Wat mij nog het meeste stort is dat je geen eerlijk antwoord krijgt, maar wel een grappige mail voor je verjaardag. Hou hiermee op en doe je werk AUB zodat gedupeerde hun geld terug krijgen. Ik snap best dat het moeilijk is in deze tijd maar hou klanten niet voor de gek en wees eerlijk.

Gewenste oplossing

Mijn aanbetaling terug ontvangen en een eerlijk oprecht antwoord

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vakantiediscounter.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vakantiediscounter.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen